Sunday 10 April 2011

Poco-Poco

1st time orang ajak poco-poco di hadapan orang ramai. Selama poco-poco glamer beberapa tahun yang lepas, saya tidak pernah tergerak hati dan kaki ini untuk berpoco-poco. Tengok orang poco-poco memang ada dan selalu.

Saya pada mulanya menolak, tetapi atas permintaan budak-budak. Sebut nama saya ramai-ramai, toleh rakan yang lain meminta saya untuk sporting. Saya akur! Walaupun saya totally out of tune. Penat jugak kaki ni tunggu lagu 'berlenggang' tu habis. 

Nasib baik malam tadi dapat lucky draw hamper kecik. Thanks!

2 oh-oh:

flo... said... [Reply to comment]

denga poco-poco dh kene banned kan..huhuhuhu~

xpenah lg poco2 tp cam best...jom buat poco2 skali...=p

Oh Lady said... [Reply to comment]

@fLo

ya.kalu tak silap..kat perak kot yg diharamkan..

thanks for comment flo..